niedziela, 14 lipca 2019

Myszata_96

Udostępnij ten wpis:

       Cześć! Bardzo się cieszę, że gościcie na moim blogu! Zdaję sobie sprawę, że niektórych z was może zastanawiać, co się kryje pod nickiem Myszata_96, dlatego już pokrótce opowiadam!

Mam na imię Agata i urodziłam się 23lata temu w małej miejscowości w Wielkopolsce. Od 2016 roku służę w polskiej policji. Wstąpiłam do niej z hasłem Kiedyś zbawię świat! i choć wszyscy słysząc to parskali śmiechem i kazali mi się puknąć w czoło, a rzeczywistość okazała się znacznie cięższa niż myślałam (a co mogłam myśleć mając zaledwie 20lat!?), to zdania nie zmienię - kiedyś świat zmienię ;)
Uwielbiam kontakt z ludźmi i nie potrafię przejść obojętnie obok ludzkiego cierpienia. Pomimo młodego wieku zobaczyłam i doświadczyłam już dużo, wiem też, że jeszcze więcej przede mną. A jednak, codzienność nadal mnie zaskakuje.

Chciałabym wam powiedzieć, że jestem optymistką, która tryska energią, zdobywa świat. Jednak nie doszłam jeszcze do tego etapu. Kiedyś powiedziałam sobie, że moim mottem życiowym jest łacińskie Fortes fortuna adiuvat - śmiałym szczęście sprzyja, aczkolwiek to również w rzeczywistości się nie sprawdza. Dlaczego to piszę? Żebyście wiedzieli do czego dążę.;) I wiecie co? Robię coraz większe postępy! Tym bardziej, że u boku mam ukochaną osobę, która tak jak ja pragnie przeżyć w swoim życiu jak najwięcej.

Poza tym wszystkim to nałogowo pochłaniam książki, seriale, a jeszcze bardziej słodycze! ;) Przez to ostatnie, mimo że staram się regularnie ćwiczyć, pieszczotliwie od partnera słyszę co jakiś czas "ludzik Michelin".

       Czym jest dla mnie blog? Nie mam hobby, nie jestem specjalistką w jakiejkolwiek dziedzinie. Nie potrafię też wspaniale gotować, czy malować. Nie zbieram znaczków (ewentualnie magnesy na lodówkę). Ale czasami trafię na coś wartego uwagi. Zdarza się też, że coś za długo zalega w mojej głowie i nie daje mi spokoju. Ten blog jest właśnie po to, by oczyścić umysł, mieć gdzie przelać swoją radość i  frustracje. Uwielbiam się inspirować. Czasami popadam w melancholie, częściej w zachwyt (mimo że nie jestem całodobową optymistką, to kocham kochać świat!). Pomyślałam, że potrzebuję miejsca, w którym będę mogła gromadzić myśli, cytaty, wspomnienia, fotografie i inne mniej lub bardziej warte uwagi rzeczy. 

 Jeśli chcielibyście wiedzieć coś więcej, możecie zadawać śmiało pytania w komentarzu pod jakimkolwiek postem. Tam też z chęcią dowiem się o waszej opinii, czy też z chęcią skorzystam z rady.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia